طراحی نقشه های فروش

طراحی نقشه های فروش از یک کارآفرین گرفته تا حوزه تجاری یک شرکت، همه به یک برنامه فروش کارآمد

برای بازاریابی محصولات، خدمات و ارزش کاری که انجام می دهند نیاز دارند.

در این مقاله، ایده های مفیدی برای طراحی بهتر یک برنامه فروش پیدا خواهید کرد، طرحی که در واقع به شما کمک می کند تا به اهداف فروش خود برسید.

طرح فروش سندی است که استراتژی را توصیف می کند که برای بازاریابی پیشنهاد،

محصول یا خدمات یک شرکت، به روشی متمایز و تقسیم شده، بر اساس مشتری

هدف دنبال می شود. این طرح باید اهداف تعیین شده و فرآیندهایی را که برای دستیابی به این اهداف و ارائه موفقیت آمیز پیشنهاد شما در بازار انجام می شود، شرح دهد. این بسیار شبیه به یک طرح تجاری است،

چیزی که آن را از آن متمایز می کند، این است که در یک طرح فروش، ما فقط بر جنبه تجاری استراتژی تمرکز می کنیم.

اولین قدمی که همیشه باید بردارید، این است که نوع فردی را که علاقه مند به خرید

کاری که انجام می دهید، کشف کنید. از نقطه نظر بسیار کاربردی، باید این سوال را از خود بپرسید: چه نوع فردی از خرید راه حل من سود می برد؟ بر اساس پاسخ های داده شده به این سوال، پس از آن باید پروفایلی

از خریدار هدف خود یا به قول ما شخصیت خریدار خود ایجاد کنید. این پروفایل مدل ویژگی های شخصیتی اصلی، مشکلات، اهداف و خواسته های مشتریان شما را نشان می دهد. با استفاده از این

پروفایل ها، باید دلایل خرید محصول یا خدمات شما را بهتر درک کنید. همچنین باید به شما در یادگیری کمک کند

طراحی نقشه های فروش

طراحی نقشه های فروش